Beraninannesii 😀 Ben alışkınım, bi ara “uyuma kızım, uyumak istemiyosan uyuma” dedim. Daha çok ağladı. 😂 Allah yokluklarını göstermesin, bütün çocuklarımızın sağlığı yerinde olsunda biz idare ederiz bi şekilde. Gündüz iyi kötü idare ediliyor sıkıntı olmuyorda gece uyku düzeni olmayınca annede çok perişan oluyor. Bizim 1 yaşına kadar gündüz 3 uykumuz vardı. Gece uykusuna 10-11 gibi geçiyordu, sabaha kadar uyuyordu. Bende dinlenmiş oluyordum. 1 yaşını doldurunca yeni güncelleme geldi resmen. Akşam üzeri 16:30 gibi uyandı, 2 saat uyumuştu öğlen. 16:30’dan 23:30’a kadar 7 saat hiç mi uykusu gelmez. 😂 Şimdi yatağına yatırdım. Gece bakalım neler olacak. 😂