Damdandusenanne_ Arkadaşlar dikey supurge almayı düşünüyorum. Memnun kaldığınız onerebileceğiniz şarjlı dikey süpürge var mı? Dyson çok pahalı onu beğeniyorum. Bosch dan emin olamadım
Nursemablk Damdandusenanne_ Farg var bende ben çok memnunum, şarj konusunda 4 saatte doluyor 40 dakika da tüm ev normal modda temizlenebilir ama turboda daha hızlı gidiyor şarjı. Temizleme açısından da saç kıl vs bırakmıyor ben baya memnunum 🤗
Ozgekaraoglu Damdandusenanne_ merhaba ben altusun dik supurgesini aldım ışığı var çekimi güzel bebegim buyuk makinadan korktugu icin genel temizlikte bile kullanıyorum bi dyson degil ama napalim. 🥹 Sarjı 40 45 dk gidiyor. Ben tabi genel temizlige sık sık giremiyorum ama günlük üsten süpürüyorum. 3 4 gün gidiyor. markaya trendyoldan bakmak isterseniz Altus Al617 sarjli dik supurge fiyati 4180 tl
Asyaveannesi04 Damdandusenanne_ Dyson alın ve rahatlığı görün derim, pahalı ama sonuna kadar hak ediyor
Zey129 Bosch kullanıyorum serie7 çok memnunum ama tek batarya ile evi düzgünce süpürmeniz imkansız çift bataryalı alırsanız rahat edersiniz🙏🌸
karkalem Bir ara çok araştırmıştım ben de Dyson falan bir anda pahalandı. Tesadüfen gördüm idare etsin kabloludan bıktım artık dedim aldım ve çok memnunum. Markası Heifer Quiclean Pro ben uyguna almıştım şuan baktım onun fiyatı da artmış
Asyaveannesi04 Y_oo bendeki v10 ama alalı 1.5 sene oldu şimdi onu anneme vermeyi kendime v15 almayı düşünüyorum ama aşırı ağırmış kararsızım🤦🏻♀️