Merhaba anneler
Doğumdan sonra hiçbirşey kullanmadım, şimdi kendimi çok ama çok yorgun hissediyorum. Kızım neredeyse 10 aylık oldu. Sağlıklcağına gidip kan vereceğim ilk fırsatta ama fikir olsun diye soruyorum. Siz doğumdan sonra neler kullandınız vitamin ve ilaç olarak ? Cevapladınız için çok teşekkürler 🌸