Kızım 19 aylık saçları hala az kilosu 10 kilo yani bir sıkıntıda yok çok hareketli ama iştahlı bir bebek ama öyle yemek çok yemiyor sık sık az az yiyor oda hemen gidiyor yani saçları şuan yaşıtlarına göre baya kısa seyrek daha bebek saçı gibi duruyor herkes inanmıyor 1.5 yaş olduğuna önde az bir tutam var onuda gözlerine doğru geliyor diye bebek lastiği takabiliyorum bu durumda olupta düzelen var mı saçı uzaması falan kafama takılıyor hep böyle kalacakmış gibi 😔