Merhaba kızlar
Annelik dünyanın en muazzam en tarifsiz duygusu bunu yaşattığı icin Allah'a hamd olsun fakat alınan kilolar ve kalan göbek insanda hayal kırıklığı bırakıyor ve sanki o göbekle yaşamak zorundaymışız gibi alışmaya calismak onceki fizigine donemicek olmak insani biraz üzüyor.Sizinde doğumdan sonra göbeğiniz kaldımı veya gittiyse nasıl gitti yardmcı olurmusunuz şuan kızım 3 aylık ama göbeğim 5 aylık hamilekenki halim gibi😔