Balbeby açılın ben geldim!
Bilen bilir bu konuda çok çekmiştim bende🫠
Tam alt katımda oluyordu. Gece 11 olunca toplaşıp başlıyorlardı zikir çekmeye. Gece 1-2 ye kadar devam ediyorlardı. Ben öyle şeylerden korkarım açıkçası. Dizlerim titriyordu onlar bağırdıkça. Polisi aradım susmadılar. İnsan gibi konuştum üstüme yürüdüler. En son ev sahibine ulaştım. Dedim böyleyken böyle bu evde bebek var korkuyoruz biz. Ondan sonra o bağırışlar kesildi başladı def çalınmaya. İlahi söyleyip def çalıyorlar gece vakti. Allahım delireceğim aylarca çektim. Bir gün ev sahibi tekrar kapıma geldi borusu patlamış. Kardeşim hakkını helal et rahatsız ediyoruz falan diyor bir de. Abi dedim ben edeyim hakkımı helal. Bak bu evde bebek var uykudan uyanıyor korkuyor günah değil mi çocuğuma? Siz orada ibadet ederken burada korkudan ciyak ciyak ağlayan bir bebek var haberin olsun dedim. O günden sonra boşalttılar daireyi satışa çıkardılar. Öyle kurtulduk. Ki o adam daireyi aldığında ben burayı ibadet için kullanacağım hatme yapacağım demişti. Tüm bina sakinleri imza topladı belediyeye verildi kabul etmiyoruz diye. Adam ona rağmen yapmıştı