teachermom07 inanın belki 10 şirketle görüşmüşümdür sırf bu konu için ama onlar bile doğru bilgi vermiyor sürekli şubemize bekleriz daha detaylı konuşmak için diyorkR imkanım olsa zaten gider ben hallederim ama maalesef yapamıyorum
Zaten deprem için halen hak sagipligi ve yerinde dönüşüm basvurulari sonuclari bile belli değil henüz
Belli olsa bile devlet saçma sapan bir şekilde iş yapıyor gerçekten hergun araştırmaktan yoruldum
Ne bu şekilde yapılara izin veriyor ne de kendisi bisey yapıyor dusunun enkaz halen yerde artık aklım almıyor hiçbir seyi