Meryela Kızım pişik oldu sanıyordum mantar olmuş. Bugün doktor hamazinc ve travazol krem verdi. Travazol krem kızıma çok kötü geldi silmek zorunda kaldım. Bana onerebileceginiz bı yöntem var mı acaba?
Yildizayaz Meryela ayy benim kızım da öyle boynu kolarının arası bacaklarının arası doktor da bize travazol verdi napacam bilmiyorum mustela nın şanpuanı ve yağını önerdi aldım bakalım 🥺
Poyrazsema Meryela Benim oğlumda da mantar olmuştu doktorumuz Trosyd kremi vermişti ve çok iyi gelmişti hemen geçmişti umarım faydası olur bebişinize 🙏
Meryela Travazol u sürdükten bir kaç dk sonra çıldırırcasina ağlamaya başladı çok canı yandı. Ben de dayanamadım sildim. Ama mantar tedavisi icin bı çözüme ihtiyacım var
Poyrazsema Meltemmmmmm mantar olduğunda yoğun bi kızarlık olmuştu isilikse nokta nokta kızarmıştı boynunda sırtında falanda olmuştu isilik
Bmolo Bende trosyd kullandım bugün tekrar kullanmaya başladım hatta bez bölgesi yine kızardı . Sabah akşam sürüyorum. Onun haricinde her bez değişiminde de sudocrem