Ela_24 bence bir şey olmaz ama içinde şeker olduğu için bir daha vermezseniz iyi olur. Amacım linçlemek asla değil. Olabildiğince kendiniz bir şeyler yapıp verseniz daha iyi olur 🥰 bizde ek gıdaya 5 ay 10 günlükken geçtik ama tadım yaptıkça hafta şimdi sürekli karışımlar yapıp veriyorum.