19 aylık oğlumda bu sabah döküntü oluşmaya başladı. Yanağında böyle kızamık gibi . Doktora götürdük kan sonucunda doktor virüs kaynaklı dedi , öpücük hastalığı olarak geçiyormuş. Her yeri kızamik gibi yüzü, vücudu . Ama genel durumu iyi çok şükür hareket vs gözlerini bile etkiledi öyle yorgun bakıyor ki , bebeği bu hastalığı geçiren var mı