Off bıktık valla yıldık Diyarbakır dan hissettik heleki encokta Diyarbakır için uyarı veriliyor çevre iller Diyarbakırı sarmış bugün Diyarbakır Lice de oldu 6.kattayiz daha çok sallanıyor yan binamızda ilk depremde ağır hasar aldı daha yıkılmadi oda bizi korkutuyor ne gecemiz var ne gündüzümüz 7 ay oldu hep böyle resmen artık ölümü bekliyoruz Allah kahretsin bu devleti işini yapmayanları bile bile kolon kesenleri