vizviz8ari Kızlar oğlum bir yaşında tam ateşi var ve aşırı huzursuz durmadan ağlıyor günlerdir bu fitili daha önce bir kaç kez kullanmıştım ama o zmnlar daha bir yaşına çok vardı o yüzden yarım kullanmıştım şimdi tam mi vermeliyim acaba bilgisi olan var mı