ilknur26_ Sarılık olup yatan kaçıncı gün kaç değerle yattiniz ve kaç günde kaç değerle taburcu oldunuz 7. Günümüz 15 değerle yattık fototerapi alıyor inşallah cikariz kan uyuşmazlığı var bebeğim babasinin kanını almis
Snp57asel ilknur26_ aynisi bizde yaşıyoruz ve sarılığımız hala devam ediyor 14 le yatış yapıldı işin tedavisi gördük 1 gece yattık 10 değerle taburcu olduk sonra kontrole gittik 13 çıktı doktor 2 haftalık olduğu için normal dedi bol bol emziriyorum
Mazikeen ilknur26_ 12 değerle daha yükselmeden yattık hastaneden çıkmazdan müdahale edildi yani kan uyuşmazlığı vardı bizde de 24 saat fototerapi aldı geçti çok şükür
Melek3452 ilknur26_ 18le yattik 1 gece kaldik, esimle kan uyusmazligimiz vardi Ama oglum bebim kanimi almisti, 10 degerlede cikmistik hastaneden.
Eflin31- Bir gece yattık 20 lerdeydi derecesi ertesi gün öğleden sonra çıktık düşmüştü derecesi bol bol emzirin emmiyorsa mama verin
Snp57asel ilknur26_ ilk doğduğunda 7 ydi sonra birden 15 e yükseldi habire git gel yaptık tabi hastaneye sonra 14 13 arasında döndü mavi ışın olduktan sonra 10 a düştü sonra 13 e yükseldi doktor riskli bulmayınca bizde gitmedik doktora evet uyuşmazlık var babasından almış kan grubunu ben 0+ bebegim B+
Mazikeen ilknur26_ 2 günlüktü hastaneden çıkmadan fototerapi alsın dedi doktor yoksa çok yükselir uzun tedavi gerekir dedi