Tontis_annesii evet kullanıyoruz benimde bebeğim.14 aylık kabızlık sorunumuz vardı doktor duphalac verdi etkisini gördük çok şükür 1 haftadır kullanıyoruz doktor 1 ay kullan dedi onun için halen kullanıyoruz dozunu iyi ayarlamak lazım zaten doktor sana kilosuna göre ilk vermen gereken dozu söylemistir çünkü çok verirsen ishal yapıyor az verirsen etkisi olmuyor doktor bana ilk 10 ml ile başla dedi baktın hala kabız dozu yükselt dedi baktın 10 ml ile ishal oldu dozu indir dedi bunu kendin ayarla dedi bizde ilk sabah aksam 10 ml verdik o 3 gün ishal gibi yaptı sonra 5 e indik çok şükür normal bi şekilde yapıyor bu arada da beslenme düzenini de değiştireceksin doktor demişti lifli yiyecekler ver meyve ye ağırlık ver yan etkisi yok ilacın için rahat olsun