Merhaba anneler🌸Kızım 22 aylık. Sabag 7-7:30 kalkis oglen 1 gibi 1 bucuk saat kadar uyku. Aksam da 9 gibi yatis yapardi. Fakat son zamanlarda ogle uykusuna bir turlu gecmek istemiyor. Bugun 7de kalkip 20 dk oglen uykusu uyuyup 9da yatti mesela. Daha kucuk ogle uykusu lazim diyorlar ama bu durumu yasayan var mi merak ediyorum🤔