Maco_44
Canım çok çok geçmiş olsun, aynı durum bizde de hakimdi. 3 gün boyunca ateş hep 38-39 du. Doktora götürdüm tahlil verdik bissürü (kaka,idrar,kan) sonuçları bekliyoruz. Yüksek ateşte enfeksiyon vs olabilir dedi. Ama benim oğlumu dişte zorluyor. Diş çıkarken bağışıklık baya düşüyormuş. Doktor ateşi çıkarsa hemen ılık suya koy çıkarttıktan sonra da duştan tekrar ılık suyla koltuk altı ayaklarına bez koy demişti. Ve sürekli takip et ateşini.. Rabbim şifa versin tüm hasta kuzulara.🙏