kayraninannesiiii Fndkurdu 0.49 la doktor varla yok arası demişti. Bir hafta sonra iki katına çıkınca hamile olduğumu öğrendim. Riskli bir değer
Edaden Fndkurdu Hamile değilken değerim 2 çıkmıştı gebelik yoktu kaç kere test verdim 0.100 çıkıyor genelde 5 in altı hele 0 lıysa yok bence adet günümden 1 gün önce 14 çıkmıştı hamileyken
Ece__ Fndkurdu bu kadar erken hamilelik testi sonuç vermez bence. Ayrıca 0.47 zaten negatif,5 üstü olunca hamilelik demek
Fndkurdu Ece__ bende biliyorum ama arkadaşımın uzun zamandır bebeği olsun istiyor ve olmuyordu şimdi bikaç belirti olduğu için çok heyecanlıydo yanlış yönlendirmek istemedim