Dndn Kizlar ya 7.5 ayligiz 3 gundur oglum geceleri aglayarak saat basi kalkip emmek istiyo 5 dk emmesen geri uyuyo diş den olsa gunduz de huzursuz olmazmi sadece geceleri boyle
emhmen_u Dndn benim kızımda 8 aylık 7 aylıkken bu durum başladı doktora da götürdüm bişey çıkmadı dişten dediler ama ortada diş miş yok allah hepimizin yardımcısı olsun 🥴
Gksaksl Dndn Geceleri belki daha çok ağrı sızı yapıyordur. Benim oğlumda 6.5 aylık geceleri çok uyanmaya başlamıştı huzursuzdu dişi çıktı sonra ve yine öyle üstelik ağlamaya da başladı sanırım yanında ki dişte geliyor ve o daha ağrılı gibi. Gündüzleri hiçbir şeyi yok ama gayet iyi sadece gece. Hastalıklarda gece ağır basar ya öyle düşündüm ben.
Merve_kozz Dndn doktorumuz bize 6 aydan snra uykusunda aniden aglamaya baslar paniklemeyin dedi minik yavrular kabus görüyormus 8 bucuk aylığız gece en az 2 defa hala böyle uyanıyor zamanla alısıyorsunuz merak etmeyin
Nuryalcndag Gksaksl gece uyanıp ağladığı zaman peki ayaklarını da birbirine sürüyor mu bebeğiniz acaba merak ettim, benim. Bebeğim öyle yapıyor da 🙇♀️
Gksaksl Nuryalcndag Yok hayır öyle yapmıyor da bi yan dönüyor bi düz dönüyor kıpırdanıp duruyor durmadan.
GokturkAlp Benımkıde 7.5 aylık, zaten 4 tane dişi 6. Ayı bitene kadar çıktı. 7.aya girince dediğiniz gibi gece sıksık uyanmaya başladı, gündüz de 30 dk uyuyor