Mervegoktugaras oğlum 3 günlükken 17.5 la hastene yattı Allaha şükür atlattık bir gece ışında kaldı geçtı ama bir hafta kanındaki enfeksiyondan yattık hastanede antibiyotik aldı. Bol bol emzirin Allahın izniyle iui olur bebişiniz sağlıcakla büyütün ☺️