ballikurabiye kızlar bebeğim düştü kafasını sert vurdu baya ağladı tomografi çektirdik bir sıkıntı olur mu bir defadan mecbur kaldık
AnnaKarenina_ ballikurabiye mecbur kalınca yapacak bişi yok elbette geçmiş olsun bir sürü bebek daha küçükken emara röntgene ameliyata vs giriyor mecburiyetten tek seferlik sorun olmaz
Ensensr13 ballikurabiye benim bebeğimm1 aylıkken girdi. Ne gibi bir korkunuz var anlamdım. Çocuk düşmüş kalıcı bişey olmasındansa tomografiye girmesi daha iyi daha az hasar verir çocuğunuza.
ballikurabiye Ensensr13 tabiki orası öyle bişey olmasındansa girsin ama ağır radyasyon içerdiği için ileride başka sıkıntılara yol açar mı diye düşünmekten alıkoyamadım kendimi
dg1ozge Sizi o kadar iyi anlıyorum ki, benim bebeğim de 15 günlükken girdi malesef düştü hatırlamak bile istemiyorum. Birikim olmadığı sürece tek seferden bir şey olmaz sanırım, çok araştırdım çok suçldım kendmi yeni yeni düşünmeyi bırakıyorum bu durumu.
ballikurabiye dg1ozge annelik iç güdüsü sanırım sizede çok geçmiş olsun vallahi ben yatak odama girince bile aklıma o düştüğü an geliyor çok üzülüyorum ama çok şükür ki çocuklarımız iyi Rabbım beterinden korusun yavrularımızı
MorVosvos ballikurabiye sizi öyle iyi anlıyorum ki. Bende aynı durumdayım. Aradan 1 sene geçti ama hala üzülüyorum.
anne905 Benimde dün düştü bebeğim gittik doktora herhangi bişeyi olmadığı için çektirmedim takip ediyorum aklım kaldı içim rahatlamadı ama çektirmek de istemedim