Merhaba, 5 kilo fazlam var. İyi bir diyetle 1 ayda verebileceğim bir kilo aslında. Ama o cesareti ve azmi bulamıyorum kendimde. Daha önce diyet yaptım verdim fakat şimdi başlayacak oluyorum bir yerlerde cayıyorum yine. Şu sıralar tatilden geldim akşam yemeklerine dikkat edebiliyorum sadece. Ama bu şekilde 1 ayda veremem bu kiloyu ve zorlsnırım diye düşünüyorum. Çok takar oldum kafama. Sadece akşam yemesini kessem ve sporla desteklesem ne kadar zamanda verebilirim acaba işe yarar mı