Bebeğim 7 aylık 1 aydır gaz sancısı geri başladı ama 2 haftadır yoğun şekilde sanırım çünkü sürekli ağlıyor 1 hafta önce götürdük ultrason aşırı gaz çıktı 10 güne yaklaşık kaka yapmayınca dün acile götürdük lavman verdi rotgen çekti aşırı gaz çıktı sab smplex başla 5 damla ver dedi ama bugün resmen 1,5 saat zor uyudu saat kaçtan beri ağlıyor battaniye ile zor uyuttuk masaj yapıyorum ama başka önerisi olan var mı ek gıda dan mi böyle neden valla bilmiyorum artık kıvranıyor resmen emerken bile gazdan doğru düzgün ememiyor