Deletedmom_80 Kızlar göğüs kalkanı kullanıyorum yara yapmama açısından çok iyi ürün fakat hep sızıyor süt. Biriktiği de çok bir o kadar da birikiyor ama üstüm başım yine de süt oluyor sızdırmaması için bir yönteminiz var mı?
Krkynaleyna Deletedmom_80 Ay ben o dökülmelerden neler çektim 😂😂 Dizden eğilmeyi alışkanlık haline getir valla çok sıkıntı ya
Sinem1205 Deletedmom_80 ah yazınızı okuyunca doğum yaptığım ilk gunler geldi aklıma 🥲 Kac kez bebegimi besikten alirken o sutleri ustune dokup islattim geceleri kac kez kalkıp atlet sutyen degistirdim artik yastigim carsafim islaniyordu ama cok güzel ve ozlenen günlermiş 😊❣️
bademli_puding Deletedmom_80 bende gümüş kapak kullanırım pedi sütyenime yapıştırıyorum süt çamaşırımı falan ıslatmıyor
Deletedmom_80 Krkynaleyna evet ya göğüs pedi takıp üstüne kalkanı koymayı denedim bakalım böyle nasıl olacak😂