Allah aşkına bebekleri nasıl uyutup yatırıyorsunuz da uyanmıyorlar? Benimki memede ya da kucakta gezerek uyuyor bir yere bırak anında uyanır daha bir kere gündüz bebeği uyutup yatırıp başka bir şey yapmış değilim. Bakıyorum kimi ayağında kimi kucağında uyutuyor sonra yatırıyor yerine bebek uyumaya devam ediyor. Benimki bütün gün kucakta uyuyor. Şu uyku meselesinden çektiğimi hiçbir şeyden çekmedim