Bebekoglumm3 Kızlar 1 ay sonra eşimin doğum günü. Doğum gününde ne yapabilirim ona sizce uygun bütçeli bir hediye varmı bildiğiniz🤭 güller kalpler bu tarz şeyleri pek sevmiyor ve maliyetli oluyor malesef. Birde bebeğimiz var geçen sene hamileyken tablo yaptırmıştım bebeğimiz ona hediye almış gibi yazı yazdirmistim ultrason resmini koyup bu sene bilmiyorum
midekoruyucu Bebekoglumm3 erkeğe de güllü kalpli şey alınmaz ki zaten ya 😅 tuttuğu takım varsa ona göre bişeyler alabilirsin benim hediyem hiç değişmez hep feneriumdan bişeyler olur 😁😁
MeTeCa Bebekoglumm3 Erkekler bu tarz şeylere pek anlam yüklemez. O yüzden en mantıklısı her zaman ihtiyacı olan şeyleri almak diye düşünürüm. Pijama olur, saat, eşofman takımı, gömlek, pantolon, kemer, ayakkabı, takım giyiyorsa kravat vs vs
azraklkn Bebekoglumm3 1 ay sonra benimde eşimin dogum gunu ve bende gecen sene hamileydim ultrason resmini tablo yaptirmistim altinda yazi falan tesadüfe bakk😅😊🥰