AnnaKarenina_ benim 2.ayımda başladı o ağrı sol kalçam ve kuyruk sokumumda. Doğurana kadar gitmedi. Malesef bazı hamilelerde oluyormuş. Oturma simitleri, egzersizler, kas gevşeticiler, soğuk kompresler tam 4 doktor gezdim söylenen herşeyi ysptım ama düzelmedi. Doğurdum akşamına ayağa kalktım ağrı gitmişti
Ve ağrı öyle lanet bişey ki, oturup kalkamıyordım evimde asansör yok dışarı gşt gel yapamıyordum. Temizlik falan yapmayı geçtim yemek yapamıyordım korkunçtu