tatlibiranneo Tomris-Hatun evet ya konyadayım bana da geldi hissedilecek diye dışarıya çıktım annemler çok hissetmişler Antep’te 5.5 olmus
TheMomm Tomris-Hatun Afad 5.3 olarak açıklamış ama hissedilen daha fazlaymış Rabbım yardımcıları olsun inşallah ciddi bi şey yoktur 🙏
Merve-miray Tomris-Hatun Nasıl salladı ya 😥 Elbistan da yaşıyorum bende. Artık geceleri uykumuz da olmadığına seviniyoruz yemin ederim
Tomris-Hatun Merve-miray ah canim ah biz duymakla bu kadar etkilenioz siz napiosunuz ya nasil dayaniosunuz
Bersahefem Catlakbiranne bildirim hangi programdan geliyor canım ne yüklediniz bende yükleyim istanbuldayım
BeyCan_aks Hanımlar televizyonum falan fena sallandı baya korktum , herkes yine dışarıdaaa.. Cidden bir deprem şoku daha kaldırmıyor yüreğim ☹️