Kızım normalde çok uysal ve sakin bir çocuktu fakat 1 yaş aşısı yaptıralı 10 gün falan oldu kızım huy değişti resmen nedensiz bir şekilde durmadan uyuyor hiç birşeyden memnun değil herşeyde aşırı huysuzluk yapıyor uyku saatlerinde hemen uyurken şuan uyumamak için direniyor ağlıyor bağırıyor artık kafayı yiyeceğim hiç birseyle durduramiyorum sadece ağlıyor ve huysuzlaniyor napacagim başına gelen oldumu geçer mi sizce 🤦🏼♀️🥺🥺