Azra41 Kızlar slm bebeğim 9 ay 1 haftalık emerken saçını çekiyor neden acaba ? Bu durumu yaşayan var mı ? Dişinden ötürü mu acaba üst 3 dışı birden çıktı. Google amcaya bakmak istemiyorum da.
Meryem00 Azra41 benim kızımda bunu uzun süredir yapıyor. Hatta kafasına falan vuruyor iki eliyle. Kendini rahatlatmak için yapıyorlarmış. Öyle okumuştum. Ama dişten sebep mi bilmiyorum.
Azra41 Uffsananebeslk ne kadarlık bebisiniz ? Yoldugunda uyaniyor muydu acaba ? Ya googleye baktım da saçma şeyler yazıyor.
Uffsananebeslk Azra41 Su an bebeğim 1 yaşında. Sonradan geçti. Niye yoluyordu bilmiyorum ama biz vazgeçirttik yoksa yolardı
Azra41 Uffsananebeslk ya dişten ötürü bizimki de ya da ben 2 ay annemde kaldık ayağım kirildi kendi evimize geldik stres yaptı sanırım bilmyrm ya.