socialmomy size uuzun uzun halimi anltmak istedim ya neyse uzatmayacağım foktor krisn vr netti bu konuda. 2 gündür gerçekten 3-5 kaşık yiyor o da ağlaya ağlaya asla devamı grlmiyo ama nasıl ağlıyo anlatamam benim hatam ben sebep oldum kahretsin çok üzülüyorum.katı geçecek şekilde blender yaptım böyle pürüzsüz olsa yerdi ama yemiyo çok yorgunum her şeyini düşünmekten stres olmaktan annelik bu olmamalı ya bence insanlıktan çıktım resmen