Kızlar oğlum bugun tam 1 yaşına bastı 2 gün öncede ilk adımlarını attı şimdi çok hevesli yürümek istiyor tabi 10 adımdan sonra düşüyor ama çok hızlı yürüyo garip bi şekilde oturduğu yerden ayağa kalkıp yürüyemiyor ya koltuk kenarından yada benden tutunup kalkıp sonra kendini bırakıp yürüyor sizinkilerde böylemiydi merak ettim