Ybb ile büyüttüm oğlumu, en zor zamanı yenidogan zamanıydı. 20 tane cepli bezi vardı, yaklaşık 40 tane 20×20 muslin bez yaptırdım, bir tane de dış cover vardı. Yenidogan döneminde günaşırı yıkanıyordu bezleri, çünkü kış bebeğiydi, kurumuyordu. Ev içinde mecbur kalınca kurutuyordum, yıpranmasın diye kurutmaya neredeyse hiç atmadım. Bir günde yaklaşık 10 tane değiştiriyordum ama alerjik bebekti, çok kaka yapıyordu. Hiç bekletmedim. Kakali bezleri elimde akıtıp öyle atardım. Tüm bezlerini sirkeli suda bekletirdim. Poposunu hep ya yıkadım ya da suyla bez ıslatıp sildim, neredeyse hiç pişik olmadı. Tuvalet iletişimi de yaptık ama çok erken başlamadık. Yazları hiç bez takmadık, müslin bezleri kulota sıkıştırdım, tuvalet iletişimi yaptık. Biraz zahmetli ama rutine girince zor gelmiyor