Merhaba kızlar. Bu konudan müzdaribim. Sezeryan dogum sonrası bu durumu yasıyorum. Dogum sonrası yasayanlar var mı bu durumu minik minik sarı morluklar ama rahatsız oluyorum. En son 8 ay once kan tahlili baktırmsm şükür temizdi o zamanlarda vardı ve hala geçmedi ara ara oluyor. Cogusuda ağrılı. Aynı şeyi yasayanlar var mı