nazlii1_ Nazlı Hanım,bebeklerimiz neredeyse aynı ayda..Ve evet diş çıkartıyorlar.Diş hemen çıkmayacak elbette zaman alacak..Diş yukarıya doğru yavaş yavaş ilerliyor bu da ağrı yapıyor..Ben bebeğime hani şu içinde jel olan diş kaşıyıcılar varya onu dolapta soğutup eline veriyorum bazen ben yardımcı oluyorum tutuyorum ve ısırmaya çalışıyor.Bu uygulama onların ağrısını gidermeye yardımcı olur ve rahatlar..Hemşireyim bu arada..