Merhabalar , bebeğim 10 aylık. Henüz hiçbir kelime yok. Bugün bir arkadaşımla sohbet ederken bebeği 6 aylıkken mama baba dediğini söyledi. Bir problem olabilir mi sizce benim bebeğimde? İster istemez kıyaslama yapıyor insan… Bu arada bebeğimin herşeyi normal çok şükür, ama ister istemez aklıma takıldı 🙁