SedaAlper Merhabalar,7 aylık oğlum mama ve ek gıda alıyor,suyu hiç sevmiyor zorla veriyorum sizce kaç cc içmeli günde,siz ne kadar içiriyorsunuz ?
elifzeze SedaAlper içirebildiğiniz kadar içsin suyun bi ölçüsü yok ama azda olmamalı tabi en azindan 300-400 ml kadar içerde iyi olur
DogaKusunAnnesi SedaAlper sizin 70 cc yine iyi benim kızım 30 cc bile içmiyor 6,5 aylık şuan ek gıdaya başladık tabi daha tadımlardayız , doktoruma sordum istediği kadar içsin dedi ben hiç istemiyor dedim ihtiyacı yoktur emerek karşılıyordur çokta önemli değil dedi canım bende zorlamıyorum açıkçası
gulsenkonakli SedaAlper içtiği kadar asla zorlamayın içmiyorsa ihtiyacı yok demektir benim kızm öyleydi şuan 16 aylık 1-1.5 ltre arası içiyor😊
SedaAlper DogaKusunAnnesi anne sütü alsa ordan suyu karşılar da ,mama aldığı için ihtiyaç duyar diye düşündüm heralde zamanla içer
SedaAlper gulsenkonakli ek gıda aldığı için ihtiyacı var aslında ama tadını sevmiyor heralde suyun ,artık zamanla içer ne yapalım 🤷♀️
prensesannesiiiii gulsenkonakli merhaba benim kızımda içmiyor dokuz aylık ek gıda alıyor cok az içiyor anne sütü alıyor
gulsenkonakli SedaAlper @prensesannesiiiii ben çok araştırmıştım kızım da içmiyordu, takip ettiğim çocuk doktorlarının bu konuda dediklerine baktım hepsi de normal diyor, ek gıda da alıyordu 9 aya kadar anne sütü ardından mamaya geçtk, 13. Aydan sonra su içmesi arttı geçen ay 1.5 ltre içiyordu şuan yine 1 lt havalardan sanırım. İhtiyacı olunca içecekler emin olun anneleri😊🙏🏻