Bsralpsln_ Hanımlar merhaba kışın için menemenlik yapmak istiyorum domatesli biberli ama sizler nasıl yapıyorsunuz hazır tam vaktiyken biraz yapaym diyorum
Iki_pasa_annesi Bsralpsln_ biberi kavuruyorum domates ekliyorum tuz fln koyulasinca kavanoza koyuyorum
hayal_perest Bsralpsln_ menemen nasıl domates biber doğruyorsanız o şekilde doğrayın hepsini karıştırın eridikten sonra kavanoza koyun kapatın. Ben geçen sene yarım kazan yapmıştım 30 şişe falan hepsi bitti. Bu sene fazla yapıcam
Melekhnm Bsralpsln_ bu perşembe yaptım bi kasa aldım domates soyduk kabuklardan kaynattım içine iri tuz atıp kavanozladım bu kadar biber falan koymadım
Bsralpsln_ hayal_perest ben şey yapıyorum normalde domatesi kabuklarını soyup rondodan geçiriyorum daha sonra tencereye koyup kaynatıyorum sonra üzerine sıvı yağ ve biberini işte tuz sonrada kavanozlara koyuyorum normalde böyle yapıyorum belki dedim daha değişik fikirler vardır