Kızlar merhaba benim gibi başına gelen var mı bilmiyorum ama bebeğim 8 aylığını geçiyor dokuza doğru gidiyor yürüteci çok seviyor sürekli yürüteç de koymadığım zaman ağlıyor ve emeklemeye başladı ama emeklemek istemiyor yani kalkmaya falan çalışıyor zannedersem ki yürümesi çok yakın ama şöyle bir sıkıntım var yürütece ne zaman koysam eğer bebeğimin affedersiniz kaka zamanı geldiyse anında yürüteçten sızıyor yani oturduğu o bölgeden sızıyor kakasını sıvı da yapmıyor normal yapıyor ve bu çok kez başıma geldi sürekli arkam bir dönüp bakıyorum saniyeler içerisinde yerler halılarda sürekli kakası artık halıları yıkamaya göndermekten temizlemekten çok yoruldum benim gibi bu durumu yaşayan var mı yoksa benim bebeğim mi çok hareketli ya da yürüteceğimizi de mi bir sıkıntı var yürütecimizin markası baby 2 go biraz saçma bir soru oldu ama artık ne yapacağımı bilmiyorum yürütecimi değiştirmeliyim anlamadım yani 🤨😭😭😭