merveiyd wewell almıştım ben . Ben açıkçası sütü ısıt, sıcaklık ayarla, sıcak tut vs uğraşmamak için almıştım. Genel olarak memnunum , bir kaç defa sulu kaldı ama süt veya maya farklıydı. Onun dışında gerekli ortamı tencereyle veya fırınla sağlayabiliyorsunuz tabi ki çok da gerekli değil. Taş gibi yoğurt oluyor evet. Ama bazen bir kaşık aldığımda geri kalanda sulanma da olabiliyor ama bazı ev yoğurtları gibi sulu olmuyor. İçim Pastörize cam şişe süt kullanıyorum ben, hiç ısıtmıyorum. Maya da evde yoğurt kaldıysa onunla yapıyorum. Yoksa toz maya var onunla yapıyorum ya da activia ile mayalıyorum. Benim işime yaradı , memnunum ben.