Papatya-bahcesi Canım aslında süresi yok 6.ay en ideal zaman ama bunu çocuk belirliyor inan 9 aylık olacak kızım 2 günümüz kaldı herşey hep onun istemesi ile oldu o zaten tepkiler veriyor oturmak ,dönmek ,emeklemek gibi ve gerisi geliyor ama söylediğin ay asla olamaz yani çok erken