Bizde 2aylıkken başladı kaka sorunumuz şuan 6 aylık hala devam ediyor. Ben kaka yapmıyor diye ek gıdaya tdımlara bşlmadım ama yeni bişlayacağım. Damlalar la yapıyoruz. Fitil 1 2 kere yaptım çok yapöak istemedim. Her ay doktora sordım oda bana mutlu bebek olması lazım karnı şişlik varsa huzursuzluğu varsa kucakta ağlamaya devam ediyorsa beslenmeyi reddediyosa o zaman bizim için anormal oluyor dedi. Aklında bulunsun canım. Damlalar iyi oluyor ama. Belli süre sonra onlara da bağısıklık kazandı benim kızım bakıyorum ona göre değiştire değiştire veriyorum. Yine hergün yapmıyor ama 1 hafta 10 gün beklemiyoruz en azından