CidemNisa 2 aylık bebeğim elleri sürekli ağzında eldiven giydiriyorum çok çabuk ıslatıyor çıkarıyorum herkes aç olduğu için öyle olduğunu söylüyoe ama ben inanmıyorum sizlerinde öyle mi ?
Zeynos CidemNisa benim kızım da öyle sürekli ağzın da ama ac olduğu için değil bu aylar da ellerini tanıyormuş o yüzden öyleymiş
NurefsanBahar CidemNisa bizimki 4.5 aylik eller yetmedi ayak bas parmagi da surekli agzinda. Hatta bazen butun ayak parmaklarini agzina sokmak icin ugrasiyor. Tanima sureci. Ben dokunmuyorum, biraktim😂 aclikla alakasi yok.
demetdemircioglu Benim bebegim emerken memeyi birakip elini emen bi cocuk acliktan olamaz 😁 uykusundan uyanip cuk cuk elini emdigine cok sahit oldum🤣🤣
NurefsanBahar [bilinmeyen] bayilacaksin. 😂 bir de ses cikariyor emerken. Isirmamak icin zor tutuyorum kendimi😂 4 aylik oldugu gun ayaklar agza gitti😀
Ecocan CidemNisa bnmkide oyle 2 ay 23 gunluk bilegjne kadar sokuyo bigün kendini yutcak diye korkuyorum 🤣🤣🤣
EmrEGEbru CidemNisa benm oğlumda 2.5 aylık bizdede var o durum. Açlıkla alakası yok kilo alımında sıkıntı yok çünkü. Bazen gazı olduğunda yapıyor. Çoğu zamanda sebepsiz emiyor. Cuk cuk sesleri bile geliyor 😄