Serpil51 ya işte çocuk meselesi komple zor mesala 23 aylık kızım bunları şimdiden yapıyor. Geçen gözümün içine baka baka bardağı fırlattı, sadece ver annecim dediğim için. Sizin iki yaş görece sakin geçmiş belli ki. Ben 3 yaş da vurayım kendimi o zaman🔫 geçecek yani büyüyecek bunlar bir şekilde. Hani marketle ilgili söylediğiniz o kadar normal geldi ki bana çünkü bize market demek savaş demek. Daha beteri var diyerek motive edeyim dedim sizi sjsjsj zor vallahi çocuk yetiştirmek her dönemde zor.