Bebeğim 4 ay 5 günlük. memeden süt emerken ağlıyor daha doğrusu ilk başta süt çok gelirken içiyor üç dört dakika sürmeden ağlıyor süt yavaşladığı için içmek istemiyor. Kilo alımı da yavaşladı. Bu meme reddi mi oluyor lütfen yardım edin ne yapabilirim. Sütümün böyle gelmesi normal mi emziren anneler yardımcı olur musunuz yoksa sütüm mü az? Ama Solgar falan da kullanıyorum sütümü sağınca da 100 ml falan geliyor az da değil. Ne yapabilirim