Ben salı günü yaptırdım, ilk kez yaptırdım memnunum rimel sürmüşüm gibi duruyor çok güzel 😍🥰 Yaptırdığın ilk gün kirpiklere su değmemesi gerekiyor o gün abdest alırken göz kapaklarımı ve göz çevresini elimle ıslattı da abdest aldım ama sonraki günler de de haldur huldur yıkamıyorum yüzümü yine narin davranıyorum kalıcılık süresini kısaltmasın diye 😁 Bana 1 ya da 1 buçuk ay dediler kalıcılık süresi için.