Kızım 2 aylık Şuan doğduğundan beri memeyi almadı emmedi göğüs ucum yoktu silikon uç ile emzirdim onu aldı fakat silikonun içine dolduğu için çekmiyordu içiyordu şimdi ise sütüm bitti bitcek durumda çekmediği için olduğunu düşünüyorum sağım yapıyordum ama o tabi bebeğin emmesi gibi olmuyor o kadar çekmiyor. İki aydır bestlak damlada kullanıyorum ama yok ek olarak doğduğundan beri mama da yiyiyor sütüm yetmiyordu 40 dk emiyordu silikonla üstüne 30 cc mama yiyordu şuan 120 cc mama yiyor