atlasssbebek Merhaba bebeğim 2 haftalık hep biberonla veriyorum sütümü sağıp çünkü doymadığını ve göğsümü boşaltamadığını düşünüyorum 5 dakika emip uyuyor göğsümü sizde böyle durum var mı