Hanımlar merhaba, aklıma takılan bi durum var. Sizlerle paylaşmak fikir almak istiyorum. 5 aylık bebeğim doğduğunda hastane de yapılan testler de tsh 11.9 çıkmıştı. Sonra sağlık ocağına topuk kanı verdik fakat ordan dönüş olmadı bize. Aklıma bu takıldı neden dönmediler her sistem de Farklı mı çıkıyor anlamadım. Sonra biz tekrar test yaptırdık 7.2 ye düşmüştü. Doktorumuz normale döndüğünü söylemişti. Yani topuk kanında neden çıkmamış olabilir.