Kızımı 11 aylıkken yani 15 gün önce genel kontrol için doktora götürdüm kan testleri yaptı değerleri iyi kan damlasını kesebilirsin dedi ben de kestim ama şimdi e nabizdan değerlere baktım kızımın kan değeri neredeyse alt sınırda mesela alt sınır 40 ise kızımın değeri 42 . Ama aynı zamanda hgb de üst sınırı aşmış durumda ne yapabileceğim bilemedim kan değeri düşük ama demir değeri mi yüksek bu durumda ve ne yapmam lazim