Çok geçmiş olsun Biz kabızlığı 1 yıldan fazla çektik bizimki kronik olmuştu beslenmesini düzenleyin önce probiyotik kullanın ama tavsiyem bi lavman yapın içindeki katı olan dışkıyı boşaltın sonra dulcosoft diye bi şurup var herkes için kullanılan bir yemek kaşığı kadar suyuna koyun günde bir kez bir haftaya kalmadan düzelir inşallah biz doktor doktor gezdik doktorun ilk söylediği beslenme şeklini düzeltin olmuştu emiyorsa bol bol emzirin vs vs kuru kayısı yedirin aç karnıma bir yemek kaşığı zeytin yağı verin gibi her şeyi denedim